mail@urok-ua.com

Конспект уроку інформатики, 2 клас на тему: Об’єкти. Властивості об’єктів.

Автор: вчитель початкових класів Грекова Неля Анатоліївна

Screenshot_3Урок-гра з інформатики “Повернення кольорів веселці”, на якому діти в ігровій формі знайомляться з властивостями різних та однакових об’єктів.


 

Урок – гра. Повернення кольорів Веселці

Тема. Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.

Мета. Ознайомити учнів з різними властивостями різних та однакових об’єктів, продовжити знайомити з можливостями комп’ютера, розвивати навички практичної роботи в програмі Paint, розвивати логічне мислення, кмітливість, виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерного обладнання, пізнавальну цікавість та уміння колективно співпрацювати.
Обладнання. Завдання Комп’ютика на картках, сигнальні картки, Веселка, кольорові стрічки, аудіозапис пісні «Дорогою добра», презентації фізкультхвилинок.

Хід уроку

І. Організаційна частина.Дзвоник щойно продзвені
Дзвоник щойно продзвенів,
До уроку запросив!
Ми з Комп’ютиком у парі
Працюватимем старанно!
ІІ. Пояснення теми і завдань уроку.
Веселка. Любі діти! Злий Кощій поцупив мої кольори! Комп’ютик визвався мені допомогти, але одному йому не під силу. Я прошу вашої допомоги.
Вчитель. Діти, допоможемо Веселці? Але для цього нам треба пройти сім випробувань. (За кожне виконане завдання діти отримуватимуть кольорову стрічку. В кінці уроку вони повинні повернути Веселці всі сім стрічок.)
Тоді в путь. (Звучить пісня «Дорогою добра». )
Ш. Актуалізація опорних знань.
1. Фронтальна бесіда.
Вчитель: Ось і перше випробування.
Повторення схеми клавіатури та техніки введення інформації з клавіатури.
Вчитель. На якій відстані тримається рука під час роботи з клавіатурою?
Учні. Під час роботи з клавіатурою руку тримають над нею на відстані1-2 см.
Вчитель. Яким повинен бути удар по клавішах?
Учні. Легким, відривним, без затримки пальців на клавіатурі.
Вчитель. Яку клавішу треба натиснути, щоб всі літери були великими?
Учні. Клавішу Caps Lock.
Вчитель. А якщо літери весь час чергуються з малими , то яка клавіша допоможе?
Учні. Клавіша Shift.
Вчитель. А як комп’ютер перевірить вашу відповідь?
Учні. За допомогою клавіши Enter.
Вчитель. Молодці! Ось ми й пройшли перше випробування і звільнили червоний колір. (Діти отримують червону стрічку.)
Тож Комп’ютик пропонує нам друге випробування.
2. Логічна розминка. Загадки.
1. Маленьке, кругленьке, В клубочок згортається,
Від ворога ховається.

Зелененький бичок,
Закручена мотузочка.
Завалився на бочок
3. Без рук, без голови народилося,
А як підросло – і руки, й ноги, й голова зявилися.

4. Зелененький бичок, 5. По голубому полю
Закручена мотузочка Золота тарілка плаває.
Звалився на бочок,
Росте, товстіє й тужиться.
Вчитель: Скажіть, будь ласка, за якими властивостями ми розгадали ці загадки? (форма, колір, зміна форми.)
Вчитель. Ось ми й пройшли друге випробування і звільнили оранжевий колір. (Діти отримують оранжеву стрічку.)
ІV. Робота над темою уроку.
Пояснення вчителем нового матеріалу.
Вчитель. Любі діти! Оскільки у нас зникли всі кольори. Подумайте і скажіть, за допомогою чого ще можна розрізнити предмети?
Учні. За формою, за смаком, запахом тощо.
Вчитель. Так, дійсно. Об’єкти можуть відрізнятися один від одного своїми властивостями. Кожна властивість може набувати певних значень. Властивості об’єкта можуть змінюватись., тобто змінювати свою форму, розмір тощо. (Презентація 1.)

Робота з підручником с. 77-78.
V. Фізкультхвилинка.
(Презентація2.)

VІ. Закріплення знань.
1. Робота по картках.
Вчитель. Зараз ми розіб’ємось у пари і виконаємо слідуюче завдання. Треба згрупувати слова за їх властивостями і вказати її.
Червоний, кислий, зелений, стиглий, синій, жовтий, білий – ….(колір);
Солодкий, гіркий, товстий, кислий, високий – …(смак);
Квадратний, круглий, фіолетовий, продовгуватий, трикутний – …(форма).
Глиняна, пластмасова, зелена, паперова, скляна – …(матеріал).
Вчитель. Молодці діти! І з цим завданням ви впорались. Комп’ютику, давай нам ще одну стрічку! ( Діти отримують стрічку жовтого кольору.)
VІІ. Робота за комп’ютером.
1. Повторення правил техніки безпеки у комп’ютерному класі. Якщо діти згодні з твердженням вчителя, то показують картку з веселим смайликом,

якщо ні, то картку зі Злюкою.
Вчитель. Якщо ви пригадаєте правила поводження з комп’ютером, Комп’ютик поверне вам ще одну стрічку.
В клас комп’ютерний спітнілі
Ми вбігаємо щосили…
Витри старанно взуття,
Нам не потрібне сміття!..
За улюблений комп’ютер
Падаєм, мов спілі фрукти…
А щоб сісти нам за парту,
Вчитель нам дає команду!…
Ти підсунь дисплей близенько
І шнури поправ хутенько!..

Від екрана ти відсядь…
Сантиметрів п’ятдесят!. ..
Голова болить моя,
Потерплю годину я!..
Я дротів не зачіпаю,
Правило це добре знаю!..
Як відчую щось горіле,
Промовчу я всім на диво…
В електронний клас науки
Сміло входь!
Лиш вимий руки!
(Діти отримують зелену стрічку)
2. Інструктаж учителя щодо роботи з програмою.
3. Робота з програмою Paint.
– Намалювати об’єкти, схожі за формою, але різні за кольором:
Сонце, м’яч, яблуко.
– Схожі за кольором , але різні за формою:
Ялинка, листок, повітряна кулька.
Вчитель. І з цим завданням ви справились. То ж отримуйте блакитну стрічку!
4. Релаксація. Щоб наші очі пригадали кольори, веселка посилає нам на допомогу своїх друзів. То ж давайте потренуємо наші очі.
Зарядка для очей. (Див. Презентацію 3.)
5. Продовження роботи за комп’ютером.
Програма «Сходинки до навколишнього». Гра……….
(Комп’ютик видає стрічку синього кольору.)
VIII. Підсумок уроку. Рефлексія.
Чим відрізняються об’єкти між собою? (Властивостями.)
Доповніть схему:

Screenshot_4

Чи можуть ці властивості змінюватися?

Вчитель. Ось нарешті ми й звільнили всі кольори Веселки. Отримуйте останню стрічку фіолетового кольору.

IХ. Домашнє завдання.

Презентація 1(Д. з.). Обери своє домашнє завдання!

(Використано ресурси інтернету!)

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 оцінок. Рейтинг публікації: 0 з 5)
95

А що ви думаєте про цю публікацію? Чи була вона для вас корисною?

Авторизуватись з допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

3 коментарів

  1. Розробка мені сподобалася. Радує те, що вчитель використовує такий епат як логічна розминка з гарно підібраними логічними завданнями. Цікавим моментом є перевірка правил поведінки у комп’ютерному класі з використанням смайликів.

  2. Коли в конспекті є посилання на презентацію, а вона не виставлена на ресурс, то для кращого розуміння потрібні скріншоти, мало конкретики. Структура сподобалась. Потрібно допрацювати і виставити презентацію. Дякую.

  3. Відмінна розробка, яка дозволить провести цікавий урок для початкових класів. Матеріал викладається чітко, грамотно і послідовно. Сподобалася практична робота. Використовується цікавий наочний матеріал, що дає змогу учням краще засвоїти матеріал.