mail@urok-ua.com

“Несподіваний поворот” – гра у клубі веселих математиків

Автор: Учитель математики Пасько Світлана Єгорівна

Учитель математики Пасько Світлана Єгорівна«Несподіваний поворот» – формат інтелектуальних ігор, які традиційно проводяться для учнів 5-7 класів у проводилася у Клубі Веселих Математиків Полтавської гімназії «Здоров’я» № 14. Пропонуємо презентацію для проведення однієї з таких ігор.

Метою заходу є ознайомлення учнів із різноманітними галузями дії математики, формування навичок розв’язування нестандартних задач, розвиток логічного мислення, виховання інтересу до вивчення предмету, вміння працювати у команді.

Одним з найголовніших завдань є презентація книг, які допоможуть дітям розвивати логічне мислення.
При підготовці матеріалу було використано метод проекту. Задачі добиралися учнями 6 класу, вихованцями математичного гуртка, під керівництвом вчителя. Використані книги Мартина Гарднера, Л’юіса Керрола, завдання гри математичної олімпіади “Кенгуру”. У змаганнях можуть брати участь одночасно декілька команд.

На роботу з кожним завданням дається одна хвилина. Можна працювати у команді, або викликати одного учасника з команди для індивідуальних запитань.
Важливо для використання Танграму мати моделі для кожної команди (готують ведучі), м’яч, який наприкінці гри допоможе провести обговорення. Бажано, щоб виступив кожен учень.


Відгуки та пропозиції

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

3 коментарі

  1. Дуже цікавий «Несподіваний поворот» як формат інтелектуальної гри. Ця гра є цінним засобом виховання розумової активності дітей. Мені все сподобалося. Гарне доповнення- презентація, як інструмент візуалізації матеріалу. Бажаю натхнення автору!

  2. Цікава робота, що служить популяризації предмету, розвиває критичне та логічне мислення дітей, вчить сприймати по – новому навколишній світ. Може бути корисною в процесі предметного тижня. Логічні задачі Керрола можна запропонувати і на уроках світової літератури в рамках встановлення міжпредметних зв’язків.

  3. Презентація, підготовлена вихованцями гуртка, цікава, сприяє розвитку логічного мислення. Її можна використовувати як для проведення інтелектуальних ігор, так і при підготовці до конкурсу “Кенгуру”. З танграмом діти люблять працювати вже з 1 класу. Тому ваше завдання їх зацікавить. Дякую!