mail@urok-ua.com

Я і безпечний Інтернет

Автор: психолог Тихоненко Альона Ігорівна

Screenshot_5Ми живемо в 21 сторіччі – сторіччі інформаційної спільноти. Наше завдання підготувати особистість, яка здатна жити і активно трудитися в цій інформаційній спільноті, для цього ми виховуємо учня, який уміє приймати рішення, вибирати, аналізувати інформацію, бути відповідальним. ЗМІ, мережа Інтернет… Питання в тому. як обезпечити їх від небезпек з Інтернету настільки актуальний, що вже давно в світі ідуть дискусії, як це зробити найкращим способом. Даний тренінг дозволить учням отримати знання про безпеку в Інтренеті та використовувати їх на практиці.


 

ТРЕНІНГОВА ПРОГРАМА «Я І БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ»

Мета: сприяти формуванню в учнів поняття про принципи безпечного поводження в мережі.

Завдання:

  • Допомогти визначити основні види небезпеки, які підстерігають дітей в Інтернеті;
  • Сприяти формуванню навику правильного реагування на небезпеки в мережі Інтернет;
  • Визначити культуру поведінки і Інтернеті;
  • Познайомити учнів з сайтом Центру безпечної поведінки в Інтернеті «Он-ляндія»

Обладнання: презентація, фліпчарт, маркери, стікери, кольорові скріпки, гральний кубик.

Цільова аудиторія: учні 4-6 класів, вік 9-12 р.

Час: 3 заняття по 45 хв.

СТРУКТУРА ТРЕНІНГОВОЇ ПРОГРАМИ

№ з/п Вид роботи Орієнтовна тривалість
Тема 1. Користь чи шкода?
1. Привітання. Вступ 3 хв
2. Правила 5 хв
3. Очікування. Вправа «Всесвітня павутина» 5хв
4. Вправа «Мозковий штурм» 7 хв
5. Інформаційне повідомлення 5 хв
6. Вправа «Квітка» 3 хв
7. Вправа «Напиши листа» 7 хв
8. Вправа «Редактор Word» 10 хв
9 Підсумки. Рефлексія. Вправа «Валіза» 3 хв
Тема 2. Небезпечні наслідки роботи в Інтернеті
1. Привітання. Вступ 5 хв
2. Вправа «Баскетболіст забив два м’ячі в кільце» 10 хв
3. Інтерактивна гра «Казка про Скріпочку» 10 хв
4. Інформаційне повідомлення «Як захистити свій профіль» 10 хв
5. Підсумки. Рефлексія. Вправа «Валіза» 5 хв
Тема 3. Розумний користувач Інтернету
1. Привітання. Вступ 5 хв
2. Гра-фантазія «Уяви» 5 хв
3. Вправа «Case study» 10 хв
4. Вправа «Магічне число» 5 хв
5. Вправа «Правила розумного користувача інтернету» 10 хв
6. Підсумки. Рефлексія. Вправа «Валіза» 5 хв


ТЕМА 1. КОРИСТЬ ЧИ ШКОДА?

СТРУКТУРА ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ 1

№ з/п Види роботи Орієнтовна тривалість Ресурсне забезпечення
1. Привітання. Вступ 3 хв
2. Правила 5 хв Фліпчарт, маркери
3. Очікування. Вправа «Всесвітня павутина» 5 хв Плакат, стікери
4. Вправа «Мозковий штурм» 7 хв Фліпчарт, маркери
5. Інформаційне повідомлення 5 хв
6. Вправа «Квітка» 3 хв Зображення квітки, стікери
7. Вправа «Напиши листа» 7 хв Стікери
8. Вправа «Редактор Word» 10 хв Слайд презентації
9. Підсумки. Рефлексія 3 хв Зображення валізи, пральної машини, корзини для сміття, роздатковий матеріал (м’яч, футболка, блокнот)


ЗМІСТ ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ 1

  1. Привітання. Вступ (3 хв)
  2. Правила (5 хв)

Мета: показати необхідність дотримання певних правил, важливість цих правил для продуктивної роботи; забезпечити конструктивну атмосферу для роботи групи

Хід вправи:

Педагог-тренер пропонує учасникам скласти правила успішної роботи під час тренінгу, а також сприятимуть створенню комфортних умов для роботи і спілкування. Наприклад: « Давайте домовимось про декілька правил для успішної роботи. Якщо ви згодні ви плескаєте в долоні».

Правила можуть бути такі:

  • говорити все, що думаєте від свого імені та за темою;
  • слухати інших;
  • поважати себе та інших;
  • бути активним учасником.
  1. Очікування. Вправа «Всесвітня павутина» ( 5 хв)

Мета: надати можливість учасникам визначити свої очікування.

Хід вправи:

Педагог-тренер робить невеликий вступ, зазначаючи, що слова «всесвітня павутина» найчастіше використовують як синонім слова «Інтернет». Але в даному випадку «павутинка» – спосіб, що об’єднує людей, тобто це свого роду команда.

Працюючи в команді, люди мають відчути себе одним цілим, в якому однаково важливий кожен. Разом з вами ми будемо розширювати і поглиблювати свої знання про безпечний Інтернет.

Далі педагог-тренер ставить запитання:

  1. Що ви очікуєте від заняття?

Відповіді записуються на стікерах, а потім по черзі зачитуються учасниками. Далі всім пропонується розмістити свої аркуші в нижній частині заздалегідь виготовленого плакату «Всесвітня павутина» та розпутати її.

  1. Вправа «Мозковий штурм» (7 хв)

Мета: збір якомога більшої кількості ідей в процесі колективного генерування.

Хід вправи:

Педагог-тренер пропонує учасникам подумати яку користь приніс нам Інтернет.

В кінці вправи тренер робить висновок, що користь інтернету очевидна.

  1. Інформаційне повідомлення. (5 хв)

Інтернет – потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку юної особистості, спілкування, навчання, дозвілля. Але разом із тим, в Інтернеті приховано досить багато небезпек як для дітей так і для дорослих. Які ж небезпеки можуть вас чекати у всесвітній павутині?

  1. Небажаний контент (реклама алкоголю і тютюну, періодичне потрапляння на сайти для дорослих, на сайти, які мають вірус);
  2. Виманювання інформації шляхом шахрайства
  3. Віруси (листи від невідомих осіб, ланцюгові листи, нав’язування програм чи ігор при скачуванні різноманітного матеріалу з Інтернету).

Отже, як безпечно використовувати Інтернет?

  1. Вправа «Квітка» (3 хв)

Мета: емоційне розвантаження, відпочинок учасників тренінгу.

Хід вправи:

Педагог-тренер пропонує учасникам на стікерах написати своє ім’я та нікнейм та приклеїти його на квітку разом із озвученням.

  1. Вправа «Інкогніто» (7 хв)

Мета: показати дітям, що вони ніколи не знають, хто сидить по ту сторону монітора; емоційне розвантаження.

Хід вправи:

Педагог-тренер пропонує учасникам написати позитивне повідомлення комусь із класу та приклеїти його зверху на стікер одержувачу. Власники нікнеймів мають відгадати від кого їм прийшов лист.

Після того, як всі учасники спробувати відгадати від кого їм прийшов лист педагог тренер ставить запитання для обговорення:

  1. Як ваші враження від виконаного завдання?
  2. Чи знаєте ви, він кого прийшли листи?

3.Чи завжди вам можуть прислати щось приємне і правдиве?

Як правило, діти не часто відгадують, від кого вони отримали листа. Тому тренер робить висновок: «Іноді в Інтернеті діти вашого віку знайомляться з іншим людьми в Інтернеті, не знаючи насправді хто вони, можуть передавати їм свою особисту інформацію, інформацію про сім’ю, доходи, дозвілля тощо. Як тут, так і там, в Інтернеті, хто реально прислав нам повідомлення ви не знаєте”.

Запам’ятайте, і Інтернет-просторі важко зрозуміти, хто знаходиться по той бік комп’ютера, тому повідомляти інформацію про себе чи свою сім’ю, пересилати інформацію незнайомцям в мережі небезпечно.

  1. Вправа «Редактор Word»

Мета: вироблення позитивних емоцій, злагодженості роботи учасників тренінгу, згуртування колективу.

Хід вправи:

Учасниками пропонується вишикуватися в одну шеренгу. Тренер озвучує або показує на інтерактивній дошці текст який потрібно «надрукувати».

Наприклад:

Україна,

Рідний край,

Поле, річка,

Синій гай.

Любо стежкою іти

Тут живемо я і ти.

Учасники називають по одній літері 1-й – У, 2-й – К, пропуск між словами – всі учасники плескають у долоні. Якщо учасник помиляється, то він вибуває з гри, а всі решта починають спочатку.

Далі педагог-тренер ставить запитання:

  1. Чи сподобалось вам друкувати в «редакторі»?
  2. Чи легко це було зробити?

Висновок. Мережа Інтернет – швидкий віртуальний світ, в якому постійно треба мати концентровану увагу, щоб не потрапити в халепу.

  1. Підсумки. Рефлексія. Вправа «Валіза (3 хв)

Мета: згадати, виявити і усвідомити основні питання теми, проблеми тощо.

Хід вправи:

Педагог-тренер розміщує на дошці зображення (валіза, пральна машина та корзина для сміття) та пропонує учасникам  розподілити «знання і навички, що вони отримали на тренінгу», за принципом:

– якщо учасник не отримав ніякої цінної для себе інформації або йому було нецікаво – стікер « відправляють» до корзини для сміття;

– якщо є нові знання, але їх треба ще раз «прокрутити» – до пральної машини;

– якщо отримані знання нові та корисні – до валізи, щоб забрати з собою та втілювати в життя.

Після цього тренер дякую всім за проведене заняття та анотує інформацію, що буде на наступному занятті.

ТЕМА 2. НЕБЕЗПЕЧНІ НАСЛІДКИ РОБОТИ В ІНТЕРНЕТІ

СТРУКТУРА ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ 2

№ з/п Види роботи Орієнтовна тривалість Ресурсне забезпечення
1. Привітання. Вступ 5 хв
2. Вправа «Баскетболіст забив два м’ячі в кільце» 10 хв Аркуш А4, картка із завданням
3. Інтерактивна гра «Казка про Скріпочку» 10 хв Кольорові скріпки для учасників
4. Інформаційне повідомлення «Як захистити свій профіль» 10 хв
5. Підсумки. Рефлексія. Вправа «Валіза» 5 хв Зображення валізи, пральної машини, корзини для сміття, роздатковий матеріал (м’яч, футболка, блокнот)


ЗМІСТ ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ 2

  1. Привітання. Вступ ( 5 хв)
  2. Вправа “Баскетболіст забив два м’ячі в кільце” (10 хв)

Мета: вироблення позитивних емоцій, злагодженості роботи учасників тренінгу, згуртування колективу.

Хід вправи:

Гра нагадує “Зіпсований телефон”, але в даному випадку потрібно показати речення. Для цієї вправи потрібно 4 учасника, 3 з яких виходять за двері, а четвертий учасник розгортає завдання, яке він має показати. Після того як завдання озвучено, до класу запрошується перший учасник він має подивитись, що показує інший учасник та записати на аркуші. Потім перший учасник сідає, а той учасник який відгадував показує наступному учаснику, те що він записав на аркуші паперу. І так далі. Зачитуються записи з останнього учасника та аналізує отримані результати.

Запитання для обговорення:

1.Як ви думаєте, чому інформація, яка була представлена спочатку і вкінці так різко розходиться?

Після цього педагог-тренер робить висновок-підсумок.

  1. Інтерактивна гра «Казка про Скріпочку» (10 хв.)

Мета: в ігровій формі розповісти про один із можливих випадків шантажу та проговорити основні правила знайомства в Інтернеті.

Хід вправи:

На початку гри кожному з учасників видається канцелярська скріпка (бажано, кольорова).

Слова педагога-тренера: “Ми пропонуємо до Вашої уваги казку про дівчинку Скріпочку, таку ж, як і у Вас в руках. Скріпочка дуже товариська і весела.

На день народження батьки подарували їй комп’ютер та підключили до мережі Інтернет, тепер у неї з’явилося більше можливостей для спілкування.

(Учасникам пропонується розігнути скріпочку і зробити з неї посмішку).

– Спілкуючись «в контакті» з друзями, одного разу вона отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця, який незабаром запропонував їй дружбу. З кожним днем спілкування Скріпочка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї.

На фото, яке вона отримала, він був дивовижно гарним і добрим хлопцем, тому у Скріпочки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним. Але говорите про це батькам дівчинка не стала, адже думала, що повернеться додому раніше, ніж вони прийдуть з роботи.

Скріпочка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами. (Учасникам пропонується зробити зі скріпочки квітку)

– Коли ж дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав. Пройшов деякий час і, раптом перед Скріпочкою з’явився  неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося – це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго  хлопця.

Чоловік відібрав сумку і мобільний телефон та почав погрожувати, якщо вона розповість про нього. Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому. Ця історія дуже вразила Скріпочку. Вона хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця. (Учасникам пропонується повернути скріпочку в первину форму)

Запитання для обговорення:

1.У вас вийшло? Ось і у Сріпочки не вийшло.

2.Як ви гадаєте, де допустила помилку Скріпочка?

3.Що було необхідно зробити інакше?

Педагог тренер робить висновок: “Якщо хтось незнайомий запропонує Вам дружбу в Інтернеті, згадайте казку про маленьку Скріпочку та дотримайтесь цих правил:

  • не вірте тим даним і фотографіям, які Вам надсилають;
  • погоджуйтесь на зустріч лише вдень та в людному місці;
  • повідомте батькам про зустріч або візьміть їх з собою.
  1. Інформаційне повідомлення «Як захистити свій профіль»(10 хв.)

Реєструючись на сайті ми часто задумуємось при вигляді поля для введення паролю: який пароль придумати? А потім: як йогоне забути? На сьогоднішній день існує багато програм за допомогою яких пароль генерується сам, але такий варіант не підходить більшості населення через те, що його важко запам’ятати, а значить його треба десь записувати і зберігати, чого робити не можна. Які ж можна виділити правила при створенні паролю?

  • Не можна використовувати прості комбінації символів і чисел. Наприклад, паролі 123, 321, qwerty, asdfgh і так далі.
  • Не можна використовувати особисту інформацію при створенні паролю імена родичів, домашніх тварин, дати народження, номери телефону, адреси, індекси тощо. Наприклад, паролі Masha, Sasha21, Vasya02071998 і подібні не підходять.
  • Не використовуйте паролі, які можна підібрати по словнику популярних паролів. Наприклад, паролі love, cat, alfa, samsung, mersedes та інші подібні, а також їх варіанти і комбінації не підходять.
  • Не використовуйте паролі довжина яких менше 10 символів.

Пароль повинен складатися з великих та малих літер, цифр і спеціалізованих знаків.

Як придумати складний пароль?

  1. Придумати фразу-ключ. Ідеальним варіантом буде унікальне безглузде словосполучення, яке легко запам’ятати.
  2. Використовуй словосполучення або абривіатуру з пісень чи віршів ( не дуже відомих).
  3. Записуй словосполучення навпаки.
  4. Використовуй перші кілька символів з кожного слова.
  5. Додавай спецсимволи і числа.

Наприклад: космічні таргани – використовуємо перші 4 символу кожного слова – космтара – записуємо в англійській розкладці – rjcvnfhf – записуємо з великої літери і додаємо спецсимволи і випадкове число – Rjcvnfhf@657

У результаті у нас вийшов досить довгий і складний пароль, який не можна вирахувати за особистою інформацією його власника, але його можна легко відновити по пам’яті. Перевіривши надійність пароля за допомогою сервісу passwordmeter.com ми отримуємо результат «дуже надійний».

  1. Підсумки. Рефлексія. Вправа «Валіза»(5 хв.)

ТЕМА 3. РОЗУМНИЙ КОРИСТУВАЧ ІНТЕРНЕТУ

СТРУКТУРА ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ 3

№ з/п Види роботи Орієнтовна тривалість Ресурсне забезпечення
1. Привітання. Вступ 5 хв  
2. Гра-фантазія «Уяви» 5 хв  
3. Вправа «Case study» 10 хв Картки із завданнями
4. Вправа «Магічне число» 5 хв Картки із цифрами, кубик
5. Вправа «Правила розумного користувача інтернету» 10 хв  
6. Підсумки. Рефлексія. Вправа «Валіза» 5 хв Зображення валізи, пральної машини, корзини для сміття, роздатковий матеріал (м’яч, футболка, блокнот)


ЗМІСТ ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ 3

  1. Привітання. Вступ (5 хв.)
  2. Гра-фантазія “Уяви” (5 хв.)

Мета: емоційне налаштування на роботу.

Хід вправи:

Педагог-тренер пропонує учасникам заплющити очі та уявити «картину». Навколо темрява, холодно, страшно. Морок ночі огортає вас… У таких умовах протягом шести місяців дослідник Антарктиди Роберт Бард жив сам. У своєму щоденнику він писав: «У мене є запас води та їжі, є спокій, якого я так прагнув. Але не можу обійтися без звуків, голосів та найголовнішого – спілкування!» Уявіть, як змінилося б життя дослідника, якби він міг користуватися телефоном, міг отримувати газети або журнали, мав телевізора або радіо. ( Відповіді дітей)

Ведучий робить висновок: «Отже, ви зрозуміли, що людині дуже важливо спілкуватися з іншими людьми: отримувати інформацію та ділитися нею. Та ви знаєте про випадки коли переглянувши якийсь фільм, телепередачу, прочитавши оповідання із страшним сюжетом, людина погано себе почуває. Чому? Чи може інформація бути шкідливою, неякісною?»

  1. Вправа “Case study”(10 хв.)

Мета: засвоєння учнями знань про основні етапи розв’язування проблеми, їх зміст.

Хід вправи:

Пропоную розглянути питання, які розміщені на картках (Додаток А) попередньо об’єднавшись у групи. Завдання на картках можуть бути такого характеру:

  • під час спілкування в соціальних мережах;
  • під час обміну миттєвими повідомленнями;
  • під час обміну фотографіями та іншою особистою інформацією;
  • при користуванні електронною поштою;
  • при потраплянні на сайти для дорослих.

Учням дають час на підготовку, де вони обговорюють варіанти розв’язання ситуації, а потім представляють

  1. Вправа “Магічне число” (5 хв)

Мета: емоційне розвантаження учасників тренінгу, згуртування колективу.

Хід вправи:

Педагог-тренер до початку тренінгу готує 7 аркушів паперу форматом А-4, на яких пише великі цифри від 1 до 7. Ці аркуші тренер розклеює в різних кутках кімнати, але так, щоб усі учасники мали змогу їх побачити. Не можна розміщувати цифри у порядку їх лічби: 1 не може бути поруч із 2.

Педагог-тренер декілька разів наголошує на тому, що зараз учасники візьмуть участь у грі. Тренер повідомляє, що для кожного із учасників він мав підготувати невеличкий подарунок, але по об’єктивним причинам, деякі учасники мусять залишитися без подарунків. Але все повинно бути по-чесному, і тому зараз треба буде вирішити, хто ж саме додому піде без подарунка. Учасникам пропонується обрати будь-яку цифру, яка, на їхню думку, буде щасливою для них. Під час гри суворо забороняється розмовляти та підказувати один одному: кожен грає мовчки. Після того, як учасники обрали свої цифри, тренер ще раз наголошує на тому, що під час гри не можна розмовляти, і дістає кубик.

Педагог-тренер говорить: «Я оберу ту групу, яка сьогодні не отримає подарунка». Тренер підкидає кубик і підходить до групи, яка обрала ту цифру, що випала на кубику. Тренер звертається лише до членів цієї групи: «Які ваші враження?», «Як ви гадаєте, що зараз думають інші учасники тренінгу?». Потім тренер каже, що це була репетиція, і тому учасники мають можливість змінити цифру, якщо є таке бажання. Коли вибір зроблено, тренер знову підкидає кубик і звертається до команди, цифра якої випала на кубику: «Які ваші враження?», «Як ви гадаєте, що зараз думають інші учасники тренінгу?». Тренер повідомляє гарну новину: це була ще одна спроба, і учасники ще раз можуть змінити цифру. Гра триває до тих пір, доки тренер не помітить, що учасники під цифрою «7» не змінюють свого місця. І не даремно – на кубику немає цифри 7! У цей момент тренер перериває гру і звертається до учасників, що обрали цифри «2», «3», «5»: «Що ви відчували кожного разу, коли я підкидав кубик?» Учасники зазвичай будуть казати, що хвилювалися. Потім тренер звертається до учасників під цифрою «7» з тим самим запитанням. Але учасники, які обрали цю цифру, скажуть, що не турбувалися про те, яка цифра випаде на кубику, бо цифри 7 там немає! Сенс гри полягає в тому, щоб учасники якомога швидше усвідомили правила цієї гри і перейшли до цифри 7.

Після вправи педагог-тренер побить висновок про те, що знання правил і їх дотримання – це різні речі, і тільки дотримання правил приносить винагороду.

Запитання для обговорення:

  1. Що ви відчували коли я підкидала кубик?
  2. Що відчували ви (учасники), які одразу вибрали цифру 7?

Перегляд відео про безпечний інтернет https://www.youtube.com/watch?v=NOKZHMiJJ98

  1. Вправа “Правила розумного користувача Інтернету” (10 хв)

Мета: визначити правила безпечного використання Інтернету

Хід вправи:

Педагог тренер пропонує учасникам тренінгу відповісти на запитання:

Чи вивчаєте ви правила поведінки на дорогах?

Після цього педагог-тренер робить заключення, що «Інтернет – це теж автострада, тільки інформаційна». І пропонує розробити свої правила безпечного користування Інтернетом, які починатимуться зі слова «Я».

Наприклад:
Я буду поводитись в Інтернеті чемно і не ображати інших.

Я буду залишати негарні веб-сайти.

Я буду зберігати свій пароль в таємниці.

Я буду розповідати своїм батькам про проблеми й користуватися їхньою підтримкою.

Я буду шукати цікаві веб-сайти й ділитися посиланнями зі своїми друзями.

Я знаю, що можна бути легко обманутим і не буду повідомляти реальні імена, адреси й номери телефонів.

  1. Підсумки. Рефлексія. Вправа «Валіза»(5 хв)

Список використаної літератури

  1. Збірка напрацювань вчителів Запорізької області за темою «Безпечний Інтернет» (Випуск 2). Запоріжжя, 2012
  2. Онляндія – безпечна веб-країна [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm
  3. Програма Європейської комісії „Безпечний Інтернет” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.saferinternet.org/

Додатки

Заняття 1. Вправа 6.

Screenshot_11

Screenshot_7

Заняття 1. Рефлексія

Screenshot_8

Screenshot_9

Заняття 1. Рефлексія

Screenshot_10

Заняття 2. Вправа 2

Баскетболіст забив два м’ячі в кільце

Заняття 3. Вправа 3

Миколин дядько Сашко прийшов провідати свого племінника. Він є дуже поважною людиною і хоче доручити Миколі важливе завдання. Це завдання стосується сюрпризу фестивалю, що незабаром має відбутися. Цей сюрприз буде відправлений до їх містечка з великого порту. Миколі потрібно буде тільки позвати дядька як тільки прийде повідомлення на електронну пошту від Петра Іванова.

Микола отримав особистий пароль доступу до веб-сайту фестивалю. Він переживає, що забуде пароль, тому бере аркуш і записує його на папері. В цей час мама кличе Миколу обідати, і він залишає аркуш на столі біля комп’ютера, але коли Коля відкриває двері, виникає протягт і листок з Миколиним паролем вилітає у відкрите вікно. Лист потрапив до лихих рук і через деякий час Миколі надійшов лист: «Привіт! Я приготував тобі подарунок – цю відмінну гру! Відкрий її! Петро Іванов!»

Запитання:

  1. Що повинен зробити Микола?
  2. Що заборонено в Інтернеті?
У Ганнусі є старший брат Максим і він часто сидить в Інтернеті спілкується з друзями або грає в ігри. Ганнуся теж хоче завести нових друзів, тому попросила Максима показати як спілкуватися через Інтернет. Через деякий час Ганнуся сіла за комп’ютер та написала листа в дискусійний веб-сайт. «Привіт. Мене звати Ганнуся. Хочу познайомимся з кимось. Мені 8 років Мені дуже подобаються собаки. Мій номер телефону: 82 2888282 2. Моя адреса: Лісовий край, вул. Весняна, 10.

Запитання:

1.Яке б речення ви б видалили?

2. Розкажіть, як можуть далі розвиватися події в житті Ганнусі.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 оцінка. Рейтинг публікації: 5 з 5)
171

А що ви думаєте про цю публікацію? Чи була вона для вас корисною?

Авторизуватись з допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 коментарів

  1. Сучасні діти дуже багато часу проводять в інтернет-мережах, не замислюючись над тим, яку користь може принести їм це й винахід людства і якої шкоди завдати. Тренінг спрямований на усвідомлення учнями молодшого підліткового віку всіх плюсів і мінусів. Цікаво, захопливо, пізнавально.

  2. Дуже актуальна тема. Враховуючи, що в Інтернеті є маса незаконного контенту, у батьків виникає серйозна проблема – як вберегти дітей від впливу інформації, яка може нанести психологічну травму або яким-небудь іншим чином вплинути на нормальний розвиток дитини. Як фільтрувати непотрібне – цьому треба дітей вчити. Дякую.

  3. Дійсно корисний тренінг. Хотілось щоб такі заняття проводились в кожній школі з 1 класу. Особливо сподобалась вправа “Інкогніто”.Діти повинні знати які небезпеки можуть їх чекати по ту сторону монітора.Дякую.Успіхів.

  4. Незвичайне заняття. Вона несе величезну інформацію для дітей. Доступно розкриває всі сторони інтернету.

  5. Отримала задоволення від викладеного матеріалу! Корисна розробка, стільки інформації, навіть для себе занайшла. Заслуговує наслідування. Сучасний рівень. Ще й не одним тренінговим заняттям обійшлося. І багато практичних порад, і додатки оформлені. Дякую.